koulua tosiaan jäljellä enää alle viikko. Ja minä alan riitelemään muutaman kaverin kanssa, jotka kyllä ovat ehkä kieroimpia ja muutenkin omahyväsimpiä ihmisiä jotka tiedän. Se nyt ei kyllä haittaa, koska vietän tässä kylässä enää niin vähän aikaa, ettei voisi vähempää kiinnostaa pari idioottia. Onnistun suututtamaan äitin, en edes tiedä miksi hän suuttui mutta kuitenkin vihassa on sekä mummokin katsoo minua nykyisin vähän kieroon.

Ahistaa ku kaikki yrittää saaha järkättyä mulle kesätöitä, ja soitteli perään joka päivä että joko oot käyny sielä ja täälä. En käynyt, mutta hommasin itselleni kesätyöpaikan kaukaa täältä. Ja ilman kenenkään apua, ihan itse. haha.

Ja ei, minulla ei ole uhmaikä eikä muutakaan, ehkä olen vain keskivertoa pahempi teini tai sitten en vain pidä siitä että asioihini sekaannutaan liikaa ja jokasuunnasta patistetaan.

Mutta en jaksa  nyt murehtia kaikkea, alle viikko koulua jäljellä ja sitten koittaa vapaus! Joten nauttikaamme siitä.

 

Montako päivää?