Viikon päästä tähän aikaan olen jo Pariisissa, sielä viihdyn kolme päivää, ja siitä sitten Brightoniin kolmeksi viikoksi. Näen myös kaksi päivää Lontoota ja luultavasti myös Hastingsin. Kolme viikkoa Englannissa parhaan ystävän kanssa, ja tutustuessa toivon mukaan moniin uusiin ystäviin eri maista. Kolme viikkoa vieraassa perheessä, joka on ainakin kirjeiden perusteella kuulostanut erittäin mukavalta. Ei vielä onneksi edes jännitä, kun ei osaa tajuta että viikon päästä tähän aikaan olen Pariisissa. Outoa.

Enää 33 päivää Breaking Dawnin ilmestymiseen, perjantaina sain vihdoinkin (kiitos postin!) Eclipsen ja New Moonin englanniksi. Enää pitäisi ostaa Twilight, niin olisi koko trio kasassa. En malta odottaa, enää vähän päälle kuukausi, että saan taas lisää Twilightia elämääni. Ja sitten vielä Midnight Sunkin joskus, ja Twilight elokuviin. Ja tiedän että tämä kolme viikkoa menee nopeaa, ja sitten on enää vain hetki että saan kirjan omakseni. Pakko sanoa että olen kyllä erittäin iloinen ja kiitollinen että silloin toukokuussa lainasin Houkutuksen ihan sattumalta. Muistan vielä, kun sanoin veljelleni että jos minä tämän kirjan saan luettua loppuun asti, olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen itseeni. Olin itsekkin täysin ennakkoluuloinen, kun en yleensä fantasiaa lue, ainoastaan Harry Potterit. Nyt on mennyt tämä aika siitä lähtien kun Houkutuksen löysin, täysin Twilight huumassa. Olen niin helposti koukuttuvainen ihminen, mutta ei se minua haittaa. On kivaa, ihanaa uppoutua muiden elämään, vajota niihin upeisiin kirjoihin. Rakastaa ja vihata niitä. 

Nyt lopetan taas tämän turhan hömpötyksen. Yritin muuten ladata sivuilleni Breaking Dawn ilmestymis laskuria, mutten onnistunut. Voisiko joku kiltti neuvoa, jos se on mahdollista?