lauantai, 5. heinäkuu 2008
Ei otsikkoa
Olen juuri lähdössä, ja huomena tähän aikaan olen jo Pariisissa! Jännittää niin kauheasti, ettei mitään rajaa. Mutta jos hyvin käy, niin kolmen viikon päästä nähdään !
lauantai, 5. heinäkuu 2008

every horse is a gift, every horse is an angel.
Ja mitä ikävään tulee,
se tulee.
If I could live it all again, I'd never let it end.


ajatuksia elt ja sen ylitsepsemtistvaikeuksista. tulevaisuuden ahdistuksesta, sekmuusta mukavasta.
Kommentit